Kvalitetni i povoljni stanovi za prodaju u Beogradu

Kupovina stana jedna je od složenijih odluka u životu pojedinca ili porodice. Gotovo nikada se ne donosi preko noći, niti joj se olako pristupa. Oni koji se odluče na kupovinu stana pred sobom imaju gomilu pitanja na koja pokušavaju da dobiju odgovor. Od izbora lokacije, strukture stana koji žele da kupe, okruženja, kvaliteta gradnje, načina plaćanja… Neko se za pomoć obraća agencijama, a neko stan kupuje isključivo od vlasnika ili investitora, kada je reč o novogradnji. A to je, sigurno, najbolje rešenje. Naravno, kada se radi o pouzdanom i savesnom investitoru. Kompanija Beobest d.o.o. iz Beograda to zasigurno jeste, što potvrđuju iskustva dosadašnjih kupaca njihovih stanova.

Kompanija Beobest d.o.o. iz Beograda trenutno zida stambenu zgradu u naselju Medaković 3, u opštini Zvezdara. Objekat se nalazi u ulici Cvetanova ćuprija broj 32M – naselje Padina – istočna strana (prema autoputu).

„Opština Zvezdara je opština sa najvećim porastom broja stanovnika u poslednjih 10 godina. Iako je reč o najmanjoj beogradskoj opštini, tu se doselio najveći broj ljudi. Poslednjih godina beleži se oko 15.000 novih stanovnika. Ovaj deo grada spada u delove Beograda sa najčistijim vazduhom. Ne samo zbog toga što ovde nema industrije, nekih zagađivača i puno prometnih ulica, već i zbog svog položaja – u podnožju Avale, i svoje naročite ruže vetrova, koja stalno donosi čist vazduh celom kraju. Smatralo se da će ovaj kraj grada biti novo Dedinje. Divlja gradnja i kašnjenje u izgradnji infrastrukture su u proteklom periodu malo smanjili ugled celog kraja”, kaže Jelena Topalović, direktor kompanije Beobest d.o.o.

Kompanija Beobest d.o.o. gradi isključivo na način propisan zakonom, i uz svu potrebnu dokumentaciju

Ipak, donošenje planova i obimna novogradnja u proteklim godinama na ovoj lokaciji, učinila je da ista  postane ljudima sve privlačnija. Blizina centra Beograda (8 km od centra), urbanost i dobra veza sa gradom, a naročito blizina izlaza na autoput Beograd – Niš, čini ovu lokaciju naročito privlačno. Pogotovo kada njihove zgrade na sledećoj lokaciji budu završene, jer je u planu gradnja prodajnog centra koji ovom delu grada nedostaje, i prelepog naselja za život. Uz to preduzeće Beobest sve svoje objekte zida u skladu sa svim propisima Republike Srbije. Objekti ove kompanije nisu ni naknadno legalizovani, ni  naknadno ozakonjeni, kao velika većina objekata u kojima su stanovi prodavani, ili su sada u ponudi. Oni su od samog početka legalni, odnosno, grade se uz predhodno pribavljanje sve potrebne dokumentacije, i uz poštovanje propisa.

„Gradnja objekta započeta je 2013. godine, a prekinuta je u maju 2014. kako bi se uradile izmene projekta u delu garaže. Naime, garaža je smanjena, a povećan je parking na slobodnom delu parcele. Naknada za uređenje građevinskog zemljišta je plaćena avansno. Objekat se gradi po izdatom odobrenju za izgradnju, što je po starom zakonu. I od tog odobrenja za izgradnju nije odstupljeno. Za svaku fazu se posebno pribavlja upotrebna dozvola. Kada se upotrebna dozvola pribavi u redovnoj proceduri u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji, svi izvođači i podizvođači radova daju garanciju na izvedene radove, i ugrađene materijale. To nije slučaj sa gradnjom koja je građena suprotno zakonu (što je i dalje krivično delo), a kasnije ozakonjena”, objašnjava naša sagovornica.

„Na ovoj lokaciji, prosečna visinska kota parcele pre izgradnje bila je 3 metra iznad ulice Cvetanova ćuprija, pa je garaža u nivou ulice Cvetanova ćuprija, a prizemlje je 3 metra iznad kote ulice Cvetanova ćuprija. U prizemlju smo projektovali samo nekoliko stanova i ostavili veliki prostor kao neizgrađen, koji ćemo urediti u stilu parkovskog uređenja, za zajedničko korišćenje svih stanara. Izuzetno lep prostor, potpuno nadkriven, pa može da se koristi tokom cele godine.

Grubi građevinski radovi su pri kraju, a treća lamela, tj. prva faza gradnje se uskoro završava u potpunosti. Uskoro počinju fasaderski radovi, koji će označiti kraj gradnje prve i druge lamele objekta”, dodaje Topalović.

Zgrade kompanije Beobest d.o.o. se grade od najkvalitenijih materijala

Kompanija Beobest d.o.o. osim što sve čini da objekti budu izgrađeni u skladu sa zakonom, dosta truda ulaže i u izbor kvalitetnih materijala i firmi koje izvode građevinske radove.

“Kada je reč o kvalitetu gradnje, on je odličan. Spoljni zidovi su izgrađeni od termoblokova Zorka. Debljina ploče iznad garaže je 40 cm, i ugrađena je velika količina armature, radi čvrstine i stabilnosti objekta. Zidovi između stanova i prema hodniku su debljine 25 cm. Na to idu još i malter i zvučna izolacija. Na podove stavljamo hrastov parket 2,5 cm, a ispod parketa, pre košuljice, toplotnu i zvučnu izolacija. Stolarija je PVC petokanalna, proizvođača VEKA Nemačka, a nemački su i okovi.  Proizvođač daje 30 godina garanciju na profile, kao i garanciju na okove, a daje 2 godine garanciju na ugradnju, u kom roku se sve reklamacije otklanjaju besplatno. Gornja ploča iznad potkrovlja je betonska, a na nju ide kamena vuna 20 cm, kao toplotna izolacija, pa konstrukcija krova sa OSB pločama i hidro izolacijom. Grejanje je centralno preko kotlova na pelet. Hlađenje preko klima uređaja”, objašnjava naša sagovornica.

U ponudi su stanovi različitih struktura

Projektom je predviđeno da objekat ima 3 ulaza.

„U ulazu 3 po spratu su predviđena samo dva stana, dok će u ulazima 1 i 2 po spratu biti tri stana. U lameli koja se prva završava (ulaz 3), svi stanovi su gotovo isti. To su stanovi sa jednom spavaćom sobom i jednom kombinovanom sobom – dnevna i kuhinja. Površine su 32-33 m2, sa dva stana na spratu. Spratnost celog objekta je Garaža + P+2+PK. U ostalim lamelama ima po 3 stana na spratu. Različitih su površina i struktura. U srednjoj lameli su stanovi od 49, 53 i 27 m2, dok su u prvoj lameli, koja se poslednja gradi, stanovi od 66, 31 i … m2. Za sada ima slobodnih stanova svih struktura – i garsonjera, jednosobnih, dvosobnih i dvoiposobnih, jer ćemo prodaju otpočeti za koji dan”, precizira Topalović.

Cena stanova u Beogradu u ulici Cvetanova ćuprija 32M je 1100 evra po kvadratu, sa PDV-om

“Cenu stanova u ovom kraju, odredili su naši konkurenti, odnosno, kako se to kaže, odredilo je tržište. Cena je oko 1100 evra sa PDV-om po kvadratu, sa odstupanjem od 50 EUR. Tu naravno ne računam objekte koji nisu ozakonjeni ili su ozakonjeni, a nalaze se na nepristupačnim mestima, gde nikada neće proći put ili je predviđeno rušenje tih objekata. Za kupce naših stanova, na lokaciji je planirano 16 parking mesta na otvorenom i 12 parking mesta u garaži. Naše je mišljenje da više od tih 16 parking mesta na otvorenom nije potrebno, tako da ćemo garažu verovatno ponuditi na prodaju, kao ceo prostor od 500 m2. I to po početnoj ceni od 500 evra/m2. Ukoliko je našim kupcima stan koji kupuju prvi stan na njihovo ime, mogu izvršiti povrat PDV-a, koji iznosi 10 % cene”, dodaje naša sagovornica.

Oni koji se odluče da u ovim zgradama pronađu svoj prostor za život, stan mogu da kupe lako u dogovoru sa investitorom, kompanijom Beobest d.o.o.

“Stanove koje mi gradimo, kupci mogu da kupe vrlo jednostavno. Ukoliko žele da izvrše kupovinu na kredit, naša dokumentacija je spremna i banka će brzo odobriti kredit. Naravno, ukoliko tražilac ispunjava uslove. Ukoliko kupac već raspolaže sredstvima za kupovinu, dovoljno je da se javi, odabere stan, rezerviše ga uplatom kapare od 1.000 EUR, i da nakon zaključenja ugovora, u dogovorenim rokovima, vrši uplatu na račun. Kažem u dogovorenim rokovima, jer su naši stanovi još uvek u izgradnji i ako se kupci sada jave, verovatno bi platili samo rezervaciju. Ili  ako je stan pri kraju gradnje, deo kupoprodajne cene, a ostatak po završetku izgradnje stana”, objašnjava Topalović.

Završetak svih radova na zgradi očekuje se do kraja godine

Prvi stanari u zgradu kompanije Beobest d.o.o. u ulici Cvetanova ćuprija 32M mogli bi da se usele već za koju nedelju.

“Završetak radova na svim lamelama, očekujemo do kraja ove godine, a završetak radova na objektu prve faze i izdavanje upotrebne dozvole za taj objekat, očekujemo do kraja avgusta ove godine. Dakle, u objekat prve faze, useljenje je moguće već u avgustu, a u ostale objekte do kraja godine”, kaže naša sagovornica.

Veza sa ostalim delovima grada

Budući vlasnici stanova u naselju Medaković 3 ne moraju da brinu o tome kako će stizati u druge delove grada.

“Gradski prevoz je odlično organizovan. Ispred objekta se nalazi stanica autobusa 20, koji saobraća od V.M.Luga do Mirijeva. Tri stanice niže, na udaljenosti oko 1.100 metara, trasa autobusa 20 ukršta se sa okretnicom autobusa 18 (Medaković 3 – Zemun), i trolejbusa 29 (Medaković 3 – Studentski trg), a još 2 stanice kasnije sa autobusom 50. Na udaljenosti od oko 500 metara od objekta nalazi se stanica autobusa 26 l”, objašnjava Topalović. To su sve razdaljine za 5-10 minuta pešice.

„Ukoliko se stanari odluče da krenu sopstvenim vozilom i tu možemo da kažemo da imaju dobru vezu sa svim krajevima grada. Svuda se može stići bez čekanja u koloni vozila – najveća gužva je na autoputu u jutarnjim časovima, u pravcu prema centru. Kroz ulice Ristin potok i Milošev kladenac dolazi se na autoput (izlaz Lasta) koji je udaljen oko 1.500 metara. Cvetanovom ćuprijom do okretnice, pa ulicom Svetozara Radojčića i Vojislava Ilića, gde se pređe preko plavog mosta – most preko autoputa ka Konjarniku, izlazi se na autoput (izlaz Konjarnik, Medaković), što je udaljeno 3 km. Ulicom Cvetanova ćuprija, pa Svetozara Radojčića do okretnice autobusa 26 (oko 3 km) ide se dalje ka ulici Vojvode Stepe. Preko Miloševog kladenca, zgrada je direktno povezana sa naseljima V.M.Lug, Kaluđerica i gornjim delom Bulevara kralja Aleksandra. Objekat je direktno povezan i sa Kumodražem”, dodaje naša sagovornica.

Uz sve ovo očekuje se da se put ubrzo direktno poveže sa zapadnom stranom naselja Padina i okretnicom autobusa 26, do koje se za sada može doći samo pešice, prečicom.

Ono što je najvažnije, jeste perspektiva ovog kraja. Planom je predviđena gradnja ulice sa četiri trake kojom će ići trolejbus, a koja će kretati od sadašnje okretnice trolejbusa, grebenom brda Padine, i koja će prolaziti svega 20-30 metara iznad parcele na kojoj se nalaze predmetni stanovi. Na trasi ulice nema objekata, pa neće biti problema za gradnju.

Takođe, u toku je izgradnja ulice sa 4 trake, koja povezuje ulicu Borsku i Ibarsku magistralu, sa autoputem Beograd – Niš. Ova ulica je većim delom izgrađena, a vrlo skoro se očekuje gradnja dela od ulice Vojvode Stepe, do ulice Braće Jerković, koje će biti povezane u pravoj liniji (most se spušta kod postojeće lakat krivine ulice Braće Jerković, malo iznad Molove pumpe). Poslednji, šesti sektor te ulice, jeste deo od okretnice trolejbusa 29 do petlje Lasta na autoputu (ulica se nastavlja tamo gde je stala na okretnici). Kada se i ovaj deo ulice izgradi, a gradnja se očekuje u narednih godinu – dve dana, i tom ulicom će saobraćati trolejbus, a verovatno i autobus, pa će sve linije biti upola bliže.

U drugom projektu, za koji je dat duži rok realizacije (oko 8 godina), Direkcija za građevinsko zemljište planira direktno povezivanje ovog dela grada i Višnjičke banje, kao i direktno povezivanje sa Bulevarom Kralja Aleksandra. Ovaj projekat je na sajtu Direkcije predstavljen kao veliki projekat, i predstavlja nastavak ulice Mokroluška Nova, koja je izgrađena u jednom delu od posle Plavog mosta. Ova ulica se ukršta sa ulicom Borska – petlja Lasta, i nakon ukrštanja, prelazi preko autoputa, preko naselja M.M.Lug i Veliki Mokri lug, kao mostovska konstrukcija, i izlazi na Bulevar, da bi posle nastavila ka obilaznici, i ka novoplaniranom mostu preko Dunava, kod Višnjičke banje.

Ovo su naravno za ovaj kraj epohalni projekti, i ako bude bilo novca, i nove vlasti ne budu ulagale sva sredstva u izgradnju Novog Beograda, kao predhodne, biće i realizovani ubrzo. Upoznala sam i novog predsednika opštine Zvezdara i čini mi se da je vrlo sposoban, i zainteresovan za razvoj opštine, i što je još bitnije, da ima podršku svoje stranke – SNS-a.

U blizini zgrade nalaze se svi potrebni prateći sadržaji

Osim same zgrade stanarima je veoma bitno i kakve dodatne sadržaje imaju oko objekta. Da li u naselju postoje vrtić, škola, dom zdravlja, igralište, park…

“U prizemlju samog objekta, ostavljen je jedan veliki otvoreni prostor, površine oko 300 m2, koji će biti uređen. Imaće zelenilo, ljuljaške, klupe, cveće da stanari  tu mogu da provode vreme. Druga igrališta za decu postoje u starom delu naselja Medaković 3 i udaljena su oko 700-800 metara niz ulicu. Preko puta objekta, nalazi se privatni kompleks – tzv. SOS  centar, koji ima zatvoren teren za fudbal, bazen sa toplom vodom i spa centar. Pored ovog centra, nalaze se teniski tereni takođe privatnog vlasnika, kao i veliki fudbalski teren lokalnog fudbalskog kluba”, kaže Topalović.

“U neposrednoj blizini je i pijaca Medaković 3 – na okretnici trolejbusa 29 i autobusa 18, što je udaljeno oko 1.100 metara. Novo obdanište koje je građeno po planu „Padina“, nalazi se na udaljenosti od oko 500 metara. Velika osnovna škola postoji u naselju Medaković 3. Na nekoliko minuta vožnje automobilom nalaze se šoping centri Stadion i Aviv, a očekujemo da će za dve godine, građani imati na raspolaganju i centar koji ćemo mi graditi”, dodaje naša sagovornica.